poniedziałek, 28 stycznia 2019

Karnawał z marką Sokołów



KARNAWAŁ Z MARKĄ SOKOŁÓW


Mini kanapeczki z hummusem z ciecierzycy i czarnym sezamem.
Nie może również zabraknąć na karnawałowym stole kabanosowów, szynki sarmackiej, chipsów z salami i innych smakołyków marki Sokołów.

Przekąski są ważnym punktem karnawałowych spotkań.
Firmę Sokołów miałam możliwość, poznać od podszewki. Wszystkie produkty są bardzo wysokiej jakości. Starannie zapakowane i bardzo smaczne. Stanowią urozmaicenie codziennej kuchni. Polecam osobom, które poszukują nowych smaków.




7 komentarzy:

  1. Wow, można sobie pojeść. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem teraz na etapie ich kindziuka, pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą firmę. Często kupuję ich wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mój Luby zatęsknił za kiełbasą żywiecką... aż się wybrałam do polskiego sklepu zrobić mu przyjemność :D akurat była z Sokołowa, naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń