sobota, 24 sierpnia 2019

Czekoladowe pączki



CZEKOLADOWE PĄCZKI



Pyszne i mocno czekoladowe pączki z piekarnika. Przepis prosty i wyjdzie każdemu.

Składniki na 16 sztuk;
1 żółtko
2 całe jaja
175 ml. wody
125 g. mąki
70 g. masła
30 g, cukru
2 łyżki kakao
szczypta soli

W rondlu topimy masło z wodą, cukier i sól. Podgrzewamy, aż do zagotowania. Na gotujące mokre składniki, wsypać mąkę wymieszaną z kakao. Mieszać energicznie. Zdjąć z ognia i wystudzić. Masa ma odchodzić od boków naczynia. Dodać żółtko, a następnie całe jaja. Wymieszać mikserem.
Surowe ciasto włożyć do rękawa cukierniczego i wyciskać dyski o średnicy 10 cm.
Piec 25-30 minut w 190*
Jeszcze ciepłe posypałam cukrem pudrem.


Smacznego.




14 komentarzy:

  1. Przepis podobny do ptysi. Pączki na pewno bardzo smakowały. Miłego weekendu ☺🔆🔆

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko, co czekoladowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, nie pokazuj mi takich pyszności. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ptysiowe pączuszki. W wersji czekoladowej jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają kusząco, a skoro są łatwe w wykonaniu, to nie ma się co zastanawiać, tylko trzeba robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie cudne ! Czekoladowym nigdy nie jadłam, ale wiem że na pewno bardzo by mi smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję ten przepis, wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne,coś dla moich chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń