środa, 7 sierpnia 2019

Gofry grahamki



GOFRY GRAHAMKI 




Smaczne i chrupiące gofry z mąki pszennej graham. Możemy zrobić je w wersji słodkiej, jak ja zrobiłam lub słonej.

Składniki na ok. 10 sztuk;

2 szklanki mąki pszennej graham TOTA
3 jaja
szczypta soli
1 szklanka mleka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżki oleju kokosowego
2 małe łyżeczki cukru
olej kokosowy do smarowania gofrownicy

Białka ubić na sztywno ze szczyptą soli. W osobnym naczyniu wymieszać resztę składników i dodać pianę z białek. Wymieszać łyżką.
Nakładać porcjami do gofrownicy.
Piec na złoty kolor.

Smacznego.




18 komentarzy:

  1. Pamiętam gofry z lat licealnych, lat 80-tych. Lubiłam te bez niczego:)
    Twoje wyglądają smacznie, no i są zdrowe, bo z dobrej mąki:)
    U mnie nowy post- wiem, że nie wyświetla się w linkach u Was. Nie wiem, czego to przyczyna.
    Serdecznosci zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gofry wyglądają przepysznie. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chodzi" za mną gofrownica. Twoje gofry tak apetycznie wyglądają, że muszę coś z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam gofrownicy więc na razie muszę się obejść smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna i zdrowsza wersja gofrów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dziś wspominałam, że mam ochotę na gofry. Na pewno wykorzystam przepis. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubimy gofry z mąki owsianej bo właśnie czuć ten smak zboża. Graham też smacznie brzmią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka zdrowsza wersja gofrów, to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na tak grubą mąkę to wyszły wspaniale :-) Ja oczywiście wolę na słono, ale chyba nie z bananami :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich nie robiłam. Mam przyrząd do gofrów , ale jakoś rzadko je robię. Miłego weekendu ☺🔆🔆

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja rodzinka uwielbia gofry w każdej postaci :-)Pyszne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio miałam wielką ochotę na gofry, więc podkradam kilka :D

    OdpowiedzUsuń