sobota, 17 sierpnia 2019

Placuszki o smaku piernika



PLACUSZKI O SMAKU PIERNIKA




Pyszne i pulchne placuszki z patelni o smaku piernika. Podałam je z dżemem pomarańczowym i malinami.

Składniki na placuszki;

1 szklanka płatków Cini Minis
1 litr mleka
2 jaja
2 szklanki mąki pszennej
płaska łyżeczka przyprawy do piernika
2 łyżki kakao
płaska łyżeczka soli
pół łyżeczki sody i proszku do pieczenia
olej do smażenia

Przygotowanie jest proste. Wszystkie składniki należy umieścić w misie blendera i zmiksować.
Placuszki smażyć z obu stron, aż do zarumienienia.

Smacznego



21 komentarzy:

  1. Piernik latem... a co.... w sumie to nie piernik tylko placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój 8-letni wnuk byłby wniebowzięty. Uwielbia piernikowe smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadłam! Uwielbiam wszystko, co ma smak piernika 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja smaku piernika nie lubię, za to moja mama będzie zachwycona tymi placuszkami. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jeszcze nie jadłam takich placuszków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne placuszki,zdecydowanie moje smaki,super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie placuszki to muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju, wpsaniałe! Uwielbiam smaki piernikowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno są przepyszne:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo apetyczne, w smaku też na pewno świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks so delicious:) Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy zrobi się chłodniej będą idealne, teraz to ja wolę bardziej letnie smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie w wypiekach często jednym ze składników jest cynamon.
    Bliscy lubią ten korzenny, aromatyczny smak i zapach:)
    Twoje placuszki apetycznie wyglądają:)
    Smacznie pozdrawiam kochana:)
    Dziękuję za Twoją obecność w moim blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie to wygląda, aż szkoda, że mam uczulenie na cynamon :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój E byłby zachwycony. Dla siebie mleko zastąpię wodą.
    Mam nadzieję, ze też będą pyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bardzo apetycznie... mniammm

    OdpowiedzUsuń
  17. Placuszki napewno pięknie pachną i są pyszne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, mniam, bardzo smakowite te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń