środa, 4 stycznia 2023

Owocowa sałatka


 OWOCOWA SAŁATKA




Sałatka pełna witamin. Jest syta i mało tucząca. Często robię ją, z tego co akurat mam pod ręką. Kropię ją sokiem z cytryny, dodaję jogurt naturalny, orzechy. W poprzednim miesiącu dostałam w prezencie słoiczki dżemu z gruszek pisałam nawet o tym. Wykorzystałam jeden z nich do mojej sałatki. 

Składniki na sałatkę owocową;

1 pomarańcz
1 duże jabłko
1 duży banan
1 gruszka
kiść winogron
4 mandarynki
dżemik z gruszki
łyżeczka soku z cytryny

Pomarańczę i mandarynki obrałam i podzieliłam na cząstki. Jabłka i gruszki pokroiłam w kostkę ze skórką, wydrążyłam gniazda nasienne. Banana w plasterki, a winogrona przekroiłam na połówki i usunęłam pestki. Dodałam łyżkę dżemu z gruszek i pokropiłam sokiem z cytryny.

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz