niedziela, 30 października 2022

Deser miszmasz z jogurtem i nie tylko

 

DESER MISZMASZ Z JOGUTREM 

I NIE TYLKO



Pyszny deser. Co tu dużo mówić polecam zrobić i spróbować. 


Przygotuj;

1 galaretka pomarańczowa
1 jogurt ulubiony u mnie był owocowy
4 łyżki granoli bez bakalii
4 łyżki kruszonki domowej lub pokruszonych ciastek owsianych
ananas kandyzowany
orzechy nerkowca.

Galaretkę przygotuj według przepisu na opakowaniu. Wlej do miseczek i odczekaj żeby stężała. Połóż jogurt, posyp granolą i kruszonką. Ja pokruszyłam ciasto czekoladowe. Gdy piekę ciasta i zostają, mrożę i gdy mam ochotę na deser po prostu kruszę go. Tak też zrobiłam teraz. Na wierzch położyłam kosteczki ananasa i orzechy nerkowca. Desery od razu zostały zjedzone. Gdy nie chcesz czekać, zrób galaretkę wieczorem, a w następnym dniu zrobienie takich deserów to tylko chwila.

Smacznego.





12 komentarzy: