wtorek, 25 października 2022

Płatki orkiszowe


 PŁATKI ORKISZOWE



Płatki orkiszowe z bakaliami to zdrowy start w nowy dzień. Płatki wcześniej moczę w mleku lub przegotowanej wodzie. Dwie godziny przed jedzeniem zalewam je. 

Ilość płatków dobierz do swoich możliwości jedzeniowych lub ilości osób. Rodzynki i miechunkę przelałam wrzątkiem. Wszystkie bakalie przed spożyciem zalej dobrze ciepłą wodą, gdyż nie wiadomo w jakich warunkach były suszone i przechowywane. Do moich płatków dodałam sporą ilość masła orzechowego i nasiona granatu. Możesz dosłodzić miodem, jeżeli lubisz słodkie płatki. Rodzynki dodają dużo naturalnej słodyczy. Jeśli nie masz czasu zjeść w domu przełóż do pojemnika i zabierz do szkoły, pracy lub na wypad za miasto. 




17 komentarzy:

  1. Bardzo często jem z jogurtem naturalnym i owocami.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful breakfast, so yummy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko napisać tu komentarz, otwiera się mnóstwo reklam. Płatki wyglądają smakowicie, właśnie wczoraj miałam na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna nazwa bloga. Pysznie wygląda, smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam jeść takie śniadania, a ja nadal zaczynam dzień od mocnej, fusiastej kawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie moge przekonac sie do bakali :( Sama czesto jem na sniadanie owsianke z owocami. Zawsze cos :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Margarita. Aunque nunca he comido este tipo de desayuno porque desde siempre me preparo un café con tostada o bizcocho, reconozco que tiene que estar muy rico. La fruta que le has puesto, pasas y manzana me encanta así que no me importaría probar esa delicia porque sé que estará deliciosa.
    Aż ślinka cieknie.
    Uścisk

    OdpowiedzUsuń
  9. orkiszowych chyba jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam sie że nigdy nie jadłam płatków orkiszowych.

    OdpowiedzUsuń