niedziela, 9 października 2022

Galaretka z dyni


 GALARETKA Z DYNI




Galaretka z dyni posłuży jako dodatek do ciast, naleśników i gofrów... 


Składniki;

Dynia
10 łyżek cukru
2 galaretki pomarańczowe

Dynię obierz i pokrój. Wrzuć do garnka, na dno wlej odrobinkę wody. Przykryj i duś. Gdy już zmięknie, zmiksuj ją blenderem. Odmierz dwa litry musu, dodaj do niego cukier. Podgrzewaj jeszcze, aż do rozpuszczenia cukru. Wyłącz. Wsyp galaretki w proszku. Mieszaj, już nie gotuj.
Przełóż do słoiczków i ustaw je do góry dnem.

Smacznego.







16 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że można zrobić galaretkę z dyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że galaretka smakuje wspaniale. Z dyni nie robiłam, ale robię z cukinii i jest pyszna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pyszna. W ubiegłym tygodniu na obiad zrobiłam naleśniki z taką galaretką. Robię ją każdego roku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ¡¡Hola!! Las calabazas están en plena temporada y poder hacer con ellas una gelatina tan rica es fantástico. Ideal para nuestros desayunos. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiene que estar deliciosa esta gelatina para poner en muchos postres o para comer a cucharadas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda obłędnie. Jestem ciekawa jej smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow musze teściowej pokazać ten przepis:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przychodzę z rewizytą i takie pyszności od razu na dzień dobry mnie witają :) Super... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudnie się prezentuje. Kiedyś robiłam podobne z cukinii, ale nie wpadłam na to,zeby zrobić z dyni. A mam akurat w lodówce dyńkę, muszę w sobotę zrobić to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Podsunę teściowej, bo ona ma dynię i ma miejsce na słoiki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o galaretce z dyni. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń