poniedziałek, 5 grudnia 2022

Moje świąteczne zakupy

 

ZAKUPY W SKLEPIE 

ROSSMANN


Historia firmy rozpoczęła się w 1972 roku w niemieckim Hanowerze, gdzie Dirk Rossmann otworzył swój pierwszy sklep. Obecnie funkcjonuje ponad 1700 placówek Rossmanna. Poza tym firma posiada swoje sklepy w Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 10 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.

Trochę danych statystycznych z których wynika, że firma jest rozbudowana. Swój wizerunek buduje między innymi dzięki zadowolonym klientom. Z czego ono wynika ?





Sklepy Rossmann posiadają produkty dla bardzo wybrednych, mniej wybrednych. Dla osób z zawartością portfela mniejszą i większą.

 Przejdę do moich zakupów, które bardzo często tam robię. Oczywiście są to kremy, maseczki, perfumy środki czystości i nierzadko herbaty. 

W miesiącu grudniu wybrałam się na świąteczne zakupy do Rossmana. Oczywiście po dekoracje świąteczne w postaci naczyń, wieńców, ozdób...dostałam oczopląsu. Jestem jednak osobą praktyczną i pomyślałam od razu o dekoracji stołu. Zakupiłam zestaw pojemniczków porcelanowych na praktycznej desce. W czasie świąt umieszczę w nich bakalie. 

Czy robicie zakupy w sklepie Rossmann ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz